Shopaholic

Hej alla glada!

Idag så har jag tagit det ganska lugnt, Mikael skulle egentligen hjälpa mig med hallen i dag men han var sjuk, stackarn. Vår fastighetsskötare kom idag och kollade på våra fönster som inte riktigt är som de ska, när han såg väggen så bara skrattade han och sa att vi var dumma i huvudet. För det första så är det gips en bit, sedan kommer det trä så de pluggarna som vi har använt har bara förstört. Men snäll som han är så hjälpte han till och sätta upp klädhängaren och en av gardin hållaren för den andra tappade vi bort, typiskt.

Sedan åkte jag till backaplan och träffade Emelie & Ebba, de skulle kolla på present till lilla Emmie som precis har kommit till världen!
Det blev inte bara att jag kollade utan fick allt med mig lite saker hem, attans!!
Jag köpte dock bara saker till Maxemilian och inte till mig. 

Detta köpte jag:

  • Massa sockar
  • En AS snygg body från Newbie
  • Ett par jeans
  • Dräggelsak
  • En blåvit body 
  • Snygga mys bralls
  • Två pjamaser

Kolla picsen! =)

Nu har jag strumpor ialla fall.

Dom var så coola






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar