3 rätters

Har precis vart nere och handlat till ikväll, Rickard ska laga tre rätters. 

Meny

Bruschetta
Penne della chief
Kladdkaka


Mmh, längtar, det ska bli riktigt gott. Jag har köpt påskmust med, finns det någon godare läsk? Skulle inte tro det. 
Rickard lillasyster är så söt, hon tycker bara om påskmust, inte julmust! 

Inatt har jag sovit oerhört dåligt, vi var hemma hos Melinda och hennes familj som sagt och vi mös och kollade på film så vi var hemma vid kvart i ett på natten. Jag låg och vred och vände på mig till kl fyra inatt, jag hatar det. På morgonen så vaknar jag så tidigt med, så jag vaknade kl 7 sedan låg jag i dvala typ till 12:00 sedan höll jag på att dö av hunger så var tvungen att gå upp. Funderar starkt på att ta en liten Powernap innan maten, det hade ju vart hur skönt som helst. 

Bilder kommer sedan, garanterat, på mästerkockens mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar