Jävla pappershus för fan!!!

Jag har inte lagt upp några bilder på hur hallen blev för att det ser ut som ett kaos!! Jag har borrat upp krokarna typ 10 ggr, de ramlar ner hela tiden! 
Väggarna är ju fan gjorda av papper typ! Åh blir så grinig!! Och jaa, jag har stoppat in pluggar, både vanliga pluggar och såna som blir som en blomma inne i väggen. 


Idag ska jag kanske följa med Melinda och göra avtryck på Nova.
På baby barn mässan var det en tjej som gjorde så underbart fina avtryck på bebisars händer och fötter och satte dem i fina ramar och, ååhh det var så fint. Melinda är bokad i dag då och jag ska dit i augusti. 
Tycker absolut att ni ska gå in och kolla på deras hemsida! www.littlestar.se


Nu ska jag göra mig iordnign! Ha en underbar dag! 
Ett exempel på hur det kan se ut

Haha, Maxemilian sparkar så hela datorn nästan välte ur knäna på mig! Såå mysigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar