Femtonde Mars!

Idag känner jag mig lite rastlös! Jag damsög och städade i går, idag har jag:


  • Damsugit
  • Diskat
  • Lagat mat
  • Tvättat två vår jackor
  • Gjort rent fönsterna i köket
Känner att jag är ganska uttråkad, nu kommer jag säkert ha ont i ryggen ikväll bara för det! Men men måste ju sysselsätta mig med nått!? Kommer bli galen annars, lite galen är jag redan. Jag pratar med magen, får inget svar direkt men jag har ialla fall nån att prata med nu när Rickard inte är hemma.

Ska ta mig en Piggilin och sitta lite vid datorn nu tänkte jag.

Min kärlek vann en tävling så hans chef ska bjuda oss på en spa helg, hur underbart låter inte det då? Är det nån som har tips så kommentera gärna. Tänkte typ Stenungsbaden eller Varbergs kurort., får se vad man hittar för ställen.


Over and out!! 

1 kommentar:

  1. Hej Hannah,
    Såg ditt inlägg och tycker självklart att ni ska välja Stenungsbaden Yacht Club. Vi har ett fantastiskt SPA med bubbelpool, varma källor, en lite större pool, olika bastu, sportclub och nöje. Vi har olika tema helger och just nu har vi Australian Weeks, i april är det Get redy for summer osv. Titta gärna in på vår hemsida www.stenungsbaden.se. Vill ni har en lugn skön helg tillsammans eller lite fart & fläkt. Kontakta hotellet för tips om när det passar er bäst! Hälsning Marlén
    Läs mer på vår hemsida

    SvaraRadera