2012-03-14

Idag gick jag in i v.27, de senaste veckorna måste jag faktiskt säga har gått oerhört fort. Även om jag har vart hemma själv mest av tiden så har det gått fort. 



Jag är just nu för tillfället sjukskriven pga min rygg. Jag har så oerhört ont i min rygg, vissa dagar värre än andra, och jag kan säga att det inte är en jätte skön känsla. Det liksom känns som om det gör ont i svanskotan, ibland strålar smärtan ner i benet, känns jätte skumt och gör oerhört ont. När jag har legat för länge så låser sig ryggen och jag kommer inte upp, det är likadant om jag har suttit för länge och ibland får Rickard putta mig ut ur sängen.

Just nu sitter jag i sängen och kollar på tv och e vid datorn, Milian i magen sparkar som bara den. Han är helt galen just nu för tillfället, Det är coolt att man kan efter några veckor känna skillnad på sparkarna, de blir starkare och hårdare. Jag är fortfarande liten vilket är ganska skönt, men har ändå gått upp 7 kg, det har inte satt sig på magen utan på rumpan och låren. 

Rickard har precis vart i Las Vegas i en och en halv vecka, när han kom hem så hade han köp massa söta saker till Maxemilian och till mig.

 Till Maxemilian hade han köpt :
  • Converse i skinn
  • Jordan skor & mössa
  • 2 st Ralph Lauren boddysar
  • Converse sockar

Till mig hade han köpt:
  • Nike tjock tröja
  • Massa linnen 
  • Mysbyxor
Jag har säkert glömt nått, orkar inte gå upp ur sängen och kolla. 


Vi har köpt en vagn med, eller det gjorde vi för ett tag sedan. Det är en Brio Sing och vi fick med liggdel, sittdel och bilbarnstol med bas som man kopplar in i bilen så man bara kan klicka i bilstolen sedan. Det var erbjudande på den och allt gick på bara 5500:- Jätte bra deal tycker jag. 

Nu har jag oerhört ont i ryggen och måste lägga mig ner, ska försöka sova nu med. Vill att det ska bli fredag nämligen, för då kommer min kärlek tillbaka hem från Stockholm där han är just nu och jobbar. Så stolt att han jobbar och jobbar så han kan försörja oss sedan ;-) <3

Natti natti 

1 kommentar:

  1. Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..

    VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html

    Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

    Om inte till dig själv så blir det kanske en bra present till din vän? :)

    SvaraRadera