Handikappad? Nej jag är gravid!!

Jag har tänkt på en sak, när man är gravid att alla ens vänner försvinner. Man snackar lite på Fb men thats it liksom, tycker det är skit tråkigt. Jag är inte handikappad jag är gravid och kan fortfarande göra samma saker! Jag kan med gå ut på krogen.
Okej fine, kan ju inte dricka men jag kan lova att jag är minst lika rolig när jag är nykter som jag är när jag är full, tror faktiskt att jag är roligare när jag är nykter, när jag är full så bara spyr jag. 
Ne, men seriöst varför ska det vara så, det är bara dom som antingen HAR BARN eller de som med ÄR GRAVIDA som man är med eller pratar mest med. Tycker det är riktigt tråkigt! 


Jag är inte en annan människa bara för att jag är gravid, visst att jag kommer mogna när mitt barn kommer men det gör ju inte att jag inte kan umgås! 


Kom på detta nu för att en vän till mig, Kolla hennes blogg här <3 Emma Ruthagen, hon smsade mig precis och frågade om jag ville följa med att bowla. Jag blev oerhört glad, tänk vad en sån liten sak kan göra mycket! 








Men min kommentar till detta är som rubriken lyder! Handikappad? NEJ JAG ÄR GRAVID!!!
     






                         Oerhört vacker kvinna 
                      Christina Aguilera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar