Ultraljud och Ikea



Idag har jag och min sambo vart på ultraljud och det var hur mysigt som helst. Vi såg den lille hoppa runt där i min mage.
Han/Hon ville verkligen inte bli mätt så jag vet fortfarande inte vilken vecka vi VERKLIGEN är i, men enligt mina egna beräkningar så är vi i v.14. Jag och min Sambo är hur glada som helst för denna lille krabat i min lilla kagge. 

Den var jätte planerad, jag tog ut min spiral för att vi ville verkligen ha en liten knodd. Jag bara längtar tills man börjar känna hur den sparkar och rör sig i magen på en. 



Den lille är beräknad i juni om allt går rätt till, vilket det kommer göra =D
Lilla Knodden
Vår lilla bebis som man ser huvudet på och en arm kanske, eller ben eller nått ialla fall.






Just nu sitter jag i våran nya soffa och gottar mig, är skit trött. Har vart på Ikea i dag med Rickard och skulle bara kolla lite, det kostade 900:- haha. 

Varför är det alltid så att när man ska kolla så är det aldrig gratis. Vi kom hem med 6st stora vatten glas, (skulle vart 8st men 2 gick sönder), en liten stjärna som vi satte i vardagsrums fönstret, en liten kniv, några kökshanddukar, en matta till köket, två förlängningssladdar (har så sjukt mycket sladdar överallt blir ju galen(rickards fel) ), en vattenkanna, batteri och värmeljus som är ett måste när man åker från Ikea! 



Julstjärnan
Den lilla julstjärnan till vardagsrumsfönstret. Så tjusigt så.






Nu blir det till att mysa i soffan med kärleken, kanske kolla någon film eller bara glo på tvn. Sov gott alla när ni ska nana. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar