First day!!

Hej hej hallå alla glada.

Idag var det första dagen på jobbet, det känns hur bra dom helst där riktigt sköna människor.
Jag sålde tyvärr inte tio odrar men jag fick iväg en ialla fall.

Det är skönt att få in lite rutin i vardagen nu, vakna på morgonen, åka till jobbet, jobba, komma hem, diska , städa, laga mat och sedan mysa med tv och kärleken. Haha det kanske låter hur tråkigt som helst men jag kan inte förklara hur gött det känns!


Jag är så underbart glad att jag har Rickard i mitt liv, han inspirerar mig varje dag och får mig att tro på mig själv utan honom hade jag inte haft det så bra som jag har det nu. Jag är överlycklig att vi kommer vara en liten familj snart, känns som om att det kommer att bli en underbar tid med mig, Rickard och knodden. Den tionde januari ska vi på UL och då ska vi kolla kön så då får ni som följer bloggen med reda på det.

Nu ska jag sova hoppas alla sover gott i natt och får en bra dag i morgon natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar