Mysig tredje advent!!

Hallo hallo!!


Nu sitter jag och laddar min OneCigg, vill bara berätta att den är grym. Det är inget nikotin, kolmonoxid eller tjära, så om man har vart rökare och ska sluta så kan jag jätte jätte gärna rekommendera denna.
Den är som en cigg, det kommer rök när du har tagit ett bloss och med ett nikotintuggumi så har du allt som du har när du röker förutom skiten som den innehåller!!
Jag har inte rökt på typ 10 veckor (med tanke på att jag är gravid) och jag tycker att den funkar utmärkt utan nikotintuggumi. Suget försvinner för en stund. Jag hoppas verkligen inte att jag börjar röka igen efter jag har fått knodden för att det smakar skit. 
Jag provade ta ett bloss igår och jag kan faktiskt inte ens fatta varför jag höll på med det, det smakade som att dricka ett askfat fullt med aska. Jag ska aldrig mer röka och där med basta. 



 Man laddar den med USB och så har man tio filter till den.



Så ser förpackningen ut, 299:-




Nu sitter jag som sagt i soffan och har precis kommit hem från Ikea, var bara där och åt julbordet som de har där, var där med Mel o Co. Skulle egentligen gått runt och kollat lite med men skulle köra rickard till sin kompis så vi gick efter en liten stund. 


Mel och hennes underbara dotter Nova


Vackraste Nova

Den snyggaste svärmor någon kan ha!
(Det har jag)  



Jag och Nova 


Nova som äter upp min plånbok 



Satt åtta personer, nio när Rickard kom, vid ett bord där man egentligen 
får plats typ fem. Finns det hjärterum finns det stjärterum.

Vi gick in på Media Markt och kollade för att Rickard vill ha en ny tv till sovrummet, hittade en samsung smart tv som jag gillade men Rickard vill ha en ny tv till vardagsrummet med nu, en 3D tv. 
Jag kan erkänna att det är ganska coolt men hur jobbigt blir det inte i längden att ha glasögon varje gång man ska kolla på tv. Jag kan ju inte ens ha mina egna glasögon när jag ska ha 3D glasögonen på mig. 

Jag önskar mig en systemkamera av tomten och hittade en speciell som jag gillade en Sony A33 den hade grym bild. Inte för att jag är sån kamera expert men den verkar grymme bra! 




Skriver säkert mer ikväll har massa i huvudet i dag. 
Puss puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar