Tolfte December

Hej Hej

Idag har jag inte gjort så mycket sprang lite ärenden på Hisingen bland annat hos Försäkringskassan eftersom jag inte fattar någonting om mammapenning som man ska ha när man är föräldraledig. Har försökt att ringa och prata med dem men jag fattar ändå inte så idag kikade jag in där och bokade mig ett möte med någon som förhoppningsvis jobbar där. 


Efter att jag hade gjort det jag skulle så åkte jag till ett annat fetto än mig själv. Jag hälsade på min kära syster Nadja, Malin var där med, vi satt och tjötade och Nadja delade med sig av sin förlossnings historia som var ganska rolig. Hon sa att det är ganska roligt när man tänker på det efteråt men inte när man väl är där. Det kan jag tänka mig faktiskt.
Man har så jäkla ont så man vet inte vad man säger eller gör och man har antagligen så mycket droger i kroppen så man inte fattar en meter. Haha jag längtar absolut inte till min förlossning, eller jo, jag längtar tills jag får ut knodden och kan mysa och pussas med den, men jag längtar inte alls till smärtan som man kommer känna, USCH haha!


Jag har suttit i en timma typ och sorterat alla våra räkningar och massa andra papper, det är ju skit mycket man måste hålla reda på nu när man håller på att bli vuxen, det är nästan lite jobbigt. Har ont i ryggen eftersom jag satt på golvet, smart Hannah. 
jag känner mig så jäkla otymplig och klumpig vad jag än gör, haha kan inte tänka mig hur det kommer bli sedan när magen kommer på riktigt. Kommer be Rickard göra ALLT till mig. (A)


Nu ska jag ta mig nått litet att äta sedan ska jag krypa ner i sängen med min kära. Hoppas ni sover gott när ni ska sova, det kommer jag ialla fall.
Natti Natti 

1 kommentar: