Tomte gröt tidigt i gryningen

Hallo hallo!!

I dag vaknade jag jätte tidigt och kunde inte somna om, för att jag var så himmla hungrig. Så det var bara till att stiga upp och göra något att äta, så kl halv sju i morse ställde jag mig och lagade gröt och så gjorde jag mig en macka med. Efter att jag kollat lite på tv och ätit upp så gick jag och la mig igen och sov till halv ett vilket var väldigt skönt.



Vid ett tiden begav jag mig mot Kungälv för att fika med My och Johanna. Det var jätte mysigt vi hade jätte mycket att prata om efter att inte setts på fem år. Nu har vi sagt att det ska bli lite oftare, inte fem år emellan varje möte ialla fall.

Nu står jag på restaurangen och väntar på att få åka hem!! Bara 34 min kvar!!

Här kommer före och efter bilder på mattan i köket, från igår med. Och jo min Rickard märkte allt att jag hade bytt mattan. Inget undgår hans hököga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar