Femtonde December (Det blev en bok) hahaa

Oj oj oj, i dag har jag hunnit med väldigt mycket tycker jag! 


Dagen började med som sagt som jag skrev i det tidigare inlägget, att jag var på en slags intervju för ett jobb. Efter det så åkte jag och köpte sushi och åkte till min käre mor, vi satt och åt och pratade, mys!!
Jag fick se mammas förlossnings papper som hon fick med sig hem efter att hon hade fött Elliot (min lille bror) väldigt intressant måste jag säga. 
Där stod allt om hennes tidigare födsel (jag) och även om hur öppen hon var när hon kom in. Jag kan lika mycket om den förlossningen som om det skulle vart som om jag var där, vilket jag inte var. Men det var väldigt intressant tycker jag i alla fall. 
Det var en liten mys dag med min mor det. 




Sedan fick jag för mig att åka till Sätilla som ligger typ på andra sidan jordklotet, nej inte riktigt kanske men det tar typ en timma kanske och komma ut dit. Min moster sa att hon hade lite mamma kläder till mig hemma hos henne nämligen. När jag kom fram så var det ingen hemma, (jag hade pratat med dem innan men de va å jobbade och Emma deras barn var i skolan) så jag åkte till Kinna istället.
Det var ju tur att jag gjorde det eftersom det finns alltid mat där. Herr Ober som är en liten vagn med
 HUR GOD MAT SOM HELST!!!Mormor jobbade men min moster och hennes pojkvän/man  är det som har startat den, de serverar schnitzel och annan god mat från Tyskland eller Österrike eller vart det kommer ifrån(borde ju jag veta eftersom jag är kvarts Österrikare). 
Gott var det efter att man hade tryckt i sig en schnitzel ialla fall. 




Sedan åkte jag hem till dem igen, fick med mig nyckeln, stannade där en stund och retade min underbart kära och älskade kusin Emma. De kom hem efter ett tag och då började jag, Josefin och Emma att rota uppe på vinden, eller Josefin var det som var där uppe jag och Emma stod bara på stegen nedanför och kollade upp. Det tog typ tio minuter att hitta det som hon letade efter till mig som jag fick låna.
Det jag fick med mig hem var:


En amningskudde 
En babysitter
Massor med mammakläder


Så när jag åkte där ifrån sedan vid sex tiden så var jag ganska nöjd kan jag ju säga, underbar familj man har. Jag älskar alla med hela mitt hjärta <3




På vägen hem kom jag på att Nadja ringde mig när jag var hemma hos Josefin och Co. och sa att hon hade massa amningsbehåar till mig som jag kunde låna, och även några linnen. Hon har ju förstora tuttar nu!! 
Så jag bestämde mig att åka till henne och umgås lite, men hon skulle till Helle och färga sitt hår så jag umgicks med allahopa där i stället. 
Det har vart hur mysigt som helst har garvat så mycket,så jag fick ont i magen, vi pratade gamla minnen med mig och Helle bland annat sedan så är dom så jäkla sköna utan att ens behöva anstränga sig så inte konstigt att jag skrattade som jag gjorde. 






Sååå nu sitter jag i min soffa och känns som om jag har skrivit en hel bok. Ganska skönt faktiskt att få skriva av sig ibland. 
Jag har fixat våran säng med eftersom den nya kommer imorgon (YEEEY) så har jag plockat isär våran sängram så sängen står på golvet nu. 




Ska snart gå och lägga mig, ska upp i morgon på utbildning på det nya jobbet(woohoo). Jag är jätte glad att jag har fått nytt jobb även om jag är gravid, det blir som en helt annan säkerhet. Nu kanske man inte ska ropa hej innan man ens har börjat hoppa över ån, men det känns skönt ialla fall att jag får testa ett tag.
Är jag inte någon bra säljare (vilket jag är!!) så får jag väll hitta på nått annat. 










Nu tackar jag för mig och min bok nu ska jag nana!! Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar