Tionde December

Idag är det party. Jag är jätte taggad, det kommer bli jätte kul!
Det är en vän till Rickard som fyller 24, Rickard är och köper vin eller öl till mig nu (utan alkohol så klart).






Fick reda på att våran nya säng är färdig nu med så den kommer någon gång nästa vecka. Idag vaknade jag 13:00, om jag sover i den nya sängen kommer jag nog inte vakna alls! Vår säng i dag är så oskön så jag vet inte vad jag ska jämföra med. 
















Sitter och kollar på MasterChef, har precis ätit frukost men blir as hungrig när det är mat på tv. Det är alltid så, varför är det så? Allt ser så mycket godare ut än det man själv har ätit eller tänkt ätit.
Innan när jag bodde hemma hos mamma så hade jag svårt att sova på nätterna så då satt jag och kollade på tv, det var alltid matlagnings program på tv då så man var liksom tvungen att gå upp och göra mat. Som tur var gick jag inte upp i vikt. 




Återkommer med bilder från ikväll. Ha en underbar dag alla!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar