Söndag 19/8

Vart hemma hos Mel och Mikael i dag, hela familjen. Vi myste lite med Nova, åt gott och bara slappade. De var ute igår så de var lite bakis minsann. Det blev bakis mat ( eller a, för dem ialla fall) killarna gick ner till tappen och köpte mat, men jag och Melinda var sugna på Sushi så vi åkte till Sannegården, ( där jag bor, från Olofstorp) för att köpa sushi.
Så är det när det inte finns god sushi någon annan stans. Efter det så lekte vi lite med barnen och åkte hem.
Maxemilian har vart lite gnällig i dag, jag vet inte vad det är med honom, sover dåligt med. Nu har han äntligen somnat och hoppas att han sover för natten nu och att han bara vaknar och ska äta i natt.

Han är så söt ibland, på natten ibland så skrattar han som bara den och pratar med mig, men han vet egentligen att det är natt och att man ska sova. Åh vad jag älskar den ungen finns ingen som jag älskar så mycket, förutom Rickard så klart!












Bilder från dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar