Good day today!!

Idag har det vart en riktig bra dag känner jag!
Har umgåtts med massa mysiga och glada människor i dag, var i staden och fikade och tjöta gott. Var även en sväng på NK för att Emelie skulle kolla lite!








Ååhh vad det INTE hade vart fel och vara ekonomiskt oberoende!

Åkte och handlade efter några timmar i staden. Rickard kom och hämtade mig, så åkte vi hem sedan och lagade nyttig mat! Det blev sallad med kött och kikärtor, väldigt gott faktiskt. Nu är det nyttigt som gäller från och med nu.

Beach 2013  here i come! 


Lilleman sover och jag har städat toaletten, alla väggar, duschmunstycket, handfatet,golvet (för hand!) och såklart toaletten. As mysigt, det var dammigt och grisigt kan jag säga. Helt sjukt hur fort det blir grisigt. Känner det bara när man har dammsugit, efter 10 min är det lika skitigt och lika dammigt.

Fy fan för att vara hemmafru ibland! 

Nu ska jag hoppa in i duschen lägg mig på soffan och mysa med min kärlek för att jag har faktiskt saknat han i dag!

Hoppas ni alla mår bra, ha en trevlig kväll! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar