23/8 Torsdag

Idag har jag gjort nya naglar, weeey! Tack snällaste Emma, även om det tog sin lilla tid. Men så blir det när man ska mysa och umgås, göra naglar och ta hand om mitt barn.
Är ni sugna på att göra naglar så tycker jag att ni ska gå in och kolla på hennes sida på FB, Emmas naglar. Hon är grymme bäst, världens sötaste med! Skicka ett Pm till henne om ni är intresserade.

Hörde att det var fler som gjorde likadana naglar som jag gjorde sist jag var där, kul att det blev så populärt, Emmas mästerverk. Idag gjorde jag bara vanligt med ett blått glitter. Tack sötaste du!

Nu är jag helt slut, vill bara gå och lägga mig, lilleman somnade precis så hoppas att han sover en stund nu. Hade egentligen tänkt åka och träna när Rickard kom hem från fotbollen men känner verkligen ingen ork + att jag precis blivit frisk så kanske ska vänta till efter helgen ialla fall.
Måste bara säga att jag tycker det är så oerhört skönt att jag har kommit igång med träningen, känner att jag måste bli av med gravid hullet! Ska försöka träna ialla fall två till tre gånger i veckan. Om jag kommer ha tid det är en annan fråga men så länge jag tränar någon gång i veckan ialla fall.

Jag och Maxemilian ringde till min mamma innan idag, Elliot svarade så Maxemilian och han pratade lite sedan fick mamma prata med honom, det är så roligt nu när han börjat prata så mycket. Ringde även till Rickards mamma, men hon svarade inte så han spelade in ett meddelande. Hahaha världens sötaste!

Här är lite bilder från dagen



Mamma & Son 

Mina nya naglar



Emmas söta hund, en av dem.

Emma & hennes vän

Världens bästa Emma

Puss puss 

Emma & Maxemilian


Mina gamla underbara naglar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar