Måndag den 30 Juli

Det har inte blivit så många inlägg på senaste då jag inte kan lägga in bilder ibland via telefonen. Ibland funkar det skit bra men ibland går det inte alls! Det är ju inte kul å läsa nått utan bilder, det är ju bilderna man är ute efter!

Ialla fall så igår åkte min lillasyster hem till Malmö, hon har sovit hos oss nu denna helgen och umgåtts och haft det mysigt. Min andra syster och hennes kille bodde hos farmor i skövde och pendlade ner, de ville ju såklart träffa Maxemilian. Jaa, Nicole gjorde naglar i fredags och de blev super fina, tack Emma! Sedan åkte vi till Rickards mamma och mös lite. På vägen hem åkte vi upp till ramberget, heelt underbar utsikt. 
Vi var ute och gick, mös och bara umgicks. Helt underbart och träffa mina systrar igen, får hoppas på att det blir oftare. 




























Så idag har jag inte gjort så mycket. Rickard har vart med Maxemilian idag så jag har tvättat och städat lite. Rickard åkte och köpte en babysittter som vibrerar och spelar musik till Maxemilian, jätte skön tycker maxemilian. 




                                              Killarna kollar tv





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar