4 Juli

Hej hej,

Har slitit som ett djur för att ändra headern, men har inte gått för att jag har för mycket bilder eller nått. Men tillslut så fattade jag att man måste ta bort bilder, så nu har den nya headern kommit upp som ni ser.
Får se hur många bilder jag får upp från och med nu, man måste tydligen köpa utrymme, konstigt! 


I dag har jag vart hemma med lilleman och tagit det lugnt, skulle tvätta men inte så lätt med en knodd + att jag glömde av tiden.
Fick röda rosor av min kärlek idag och en bukett blommor igår, så snäll har jag vart. =) 
Underbart är det att få blommor när man inte väntar sig å få det!























Vi var ute och vandrade i vårat område tidigare, för att få lilleman att somna. Jätte mysigt, älskar att gå ut och gå när det är så skönt väder på kvällen. Lilleman somnade direkt ungefär när vi kom ut, och så klart vaknade han precis när vi kom hem. Men nu har han äntligen somnat och hoppas att han sover ett litet tag nu innan han ska ha mat igen.

Snart har Rickard semester och då ska vi hitta på nått, har inte bestämt än vad vi ska göra men nått händer ialla fall. Ska ialla fall åka iväg hoppas jag, det är behövligt.
Vimmerby är ett förslag, då åker vi med Melinda, Mikael & Nova, men får se vart vi hamnar.

Nu ska jag sova, blir alltid att man lägger sig så sent varje kväll, har nog inte somnat innan ett sen vi kom hem från BB.

Natti natti, ska försöka att skriva lite oftare från och med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar