Home Sweet Home

Äntligen hemma, åååh vad jag älskar mitt hem!!

Finns inget goare än att komma hem och bara vara, inte behöva tänka på nått utan helt enkelt bara vara.
Har haft det hur underbart som helst i Damnark men är så oerhört trött nu, hungrig med!

I Fredags så bestämde vi att vi skulle åka till Skagen så vi packade i hop oss och hämtade Melinda och Nova på morgonen och åkte till båten.
När vi kom till Skagen träffade vi Anita och Danne, sedan gjorde vi oss iordning och gick till Restaurangen, Italia. Vi åt jätte gott och pratade och mös, jag åt till förätt en Carpaccio & till huvudrätt Filetto Al Peppe.

Sedan satt vi bara och pratade och mös, jag och Melinda gick runt med barnen en stund med så de somnade på kvällen.
Dagen efter på lördagen skulle vi åka till Aalborg och hälsa på Rickards vän Antonio, jätte trevlig kille.
Vi kom fram till Aalborg efter ca 1h30 min biltur, kollade lite på hans restaurang som han håller på att bygga. Hur fint som helst, inte klart än dock men tror att det kommer bli oerhört bra! Efter ett tag kom Maria, en tjej som vi har jobbat med i Skagen. Jätte kul att träffa henne, har så oerhört mycket minnen tillsammans, bra och dåliga!

Sedan åkte vi alla till Antonios hus och packade in, jag tog en powernap eftersom jag bara hade sovit 4 timmar den natten. Efteråt lagade Antonio massa mat, grillat kött, rödspätt och lam. jag blev jätte mätt efter bara en halv köttbit.


Bilder från danmark

På väg

Nova på båten

Trött & Sliten jag

Skit snygga

Åhh vad jag älskar min favoriter!!
Lägg märke till Maxemilians söta skor

Mys på natten, han ville inte somna "/

Carpaccio

Filetto Al Peppe

Mammas skrutt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar