Klar blå himmel

Idag har jag vart ute hela dagen, gick ut och satte mig på gården i morse och vandrade sedan upp till pressbyrån på eketrä för att köpa mig en tidning och en glass. Det tog en timme för mig att komma upp och gå tillbaka hem, det är typ as nära, skulle ta typ 20 min för en annan icke pregnant människa.

Väntade på att Johanna skulle vakna, skulle träffa henne kl 11 hon vaknade kl ett. Så då gjorde jag mig iordning och åkte in och träffade underbara Johanna:)) det var läge sedan, vi åt på någon uteservering sedan gick vi vidare till espresso house och tog en kaffe.

Efter det åkte jag hem och då hade min kära lagat massa kött och kyckling som vi ska gör matlådor på så det underlättar sedan när knodden har kommit (Nadjas påhitt).

Åkte sedan till Melinda för att jag ville passa på och utnyttja vädret som har vart så sjukt underbart i dag. Vi var ute och lekte med Nova och hennes vän Jackson och hans mamma.

Vi gungade och gick, massa mys var det!! Nu är jag heeelt slut, ska väll diska efter kärleken bara för att han var så duktig och gjorde iordning köttet och det, man får väll kompromissa lite:))

Lite bilder på när vi lekte:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar