Familjen i Malmö

Idag har jag vart i Malmö och träffat min syster och min pappa, träffade även Jacklina som är mamma till mina yngsta systrar där. Det var jätte mysigt, hann bara hälsa på pappa snabbt med tanke på att han jobbade, men det var ialla fall kul och se honom med tanke på att det var 8 år sedan sist!

Han ser ut och må bra och trivas, vilket är skönt.

Jag och Nicole satte oss och fikafe på espresso house nere vid hamnen i Malmö, hur mysigt som helst tills det blev kallt. Har haft en underbar dag i dag och är jätte glad att jag fick träffa pappa, nu är det bara mina yngsta systrar som jag inte har träffat på jätte länge. De var och badade idag därför kunde jag inte träffa dom. Men ska ner igen i början på juni så då hoppas jag att få se dem ialla fall.

Hoppas alla ni med har haft en underbar dag som jag<3

'
Jag & Nicole på Espresso House vid vattnet

Jag och Pappa
Jag och Pappa

Jag, Pappa och Nicole


En del av Familjen i Malmö

1 kommentar:

  1. Kan man bli snyggare än vad du är??! Helt sinnes verkligen

    SvaraRadera