5 Maj

I dag så var jag och kärleken på hans kusinbarns dop, med hans familj som man inte har träffat innan. Det var trevligt men blev inte långvarigt med tanke på att jag skulle åka till Emma och umgås med henne, som jag hade lovat tidigare i veckan, med tanke på att hon har flyttat. 

När jag kom till Emma så köpte vi massa kakor på Willys och gick sedan hem till henne och drack lite kaffe, sedan bestämde vi oss för att vandra neråt mot Kungälv City. Istället för att gå i ca 7 min som det ungefär tar att gå ner dit, tog det typ en halv timme. Börjar bli så sjukt jobbigt att gå, det känns som om att han ska trilla ut varje steg man tar nästan. 
Vi gick och satte oss på Mc Donalds och åt glass, hur gott som helst, satt och tjöta om allt och inget med. 

Det är så oerhört sköt att ha vänner som man inte har träffat på hur länge som helst, och när man ses så är det som om att man sågs i går ungefär. Dom som det är så med är ju verkligen ens riktiga vänner. 

Nu ska jag & kärleken gå in och lägga oss och kolla lite tv och sedan sova. Hoppas ni alla har en underbar kväll!! 


Over & Out ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar