Sorry!?

Haha förlåt för JÄTTE DÅLIG uppdatering här på bloggen, har inte haft något att skriva om. Lovar att bättra på det.

Håller just nu på att göra mig i ordning, ska på Nathalies 20 års fest. Har bad hair day, så e inte jätte taggad, sedan är man ju gravid med. Blir nog bara en snabbis.

Igår så var jag barnvakt åt min kära lillebror, han är så himla underbar! Han har så roliga tankar som han delar med sig av.

Top 3 av Elliot Ödeving

1.
När man sexar och bebisen kommer till magen, gör man det på sjukhuset då?
2.
Elliot: Betalar inte ni för vattnet?
Jag: Nej
Elliot: Vaah, vad fubbigt!!?! Tror att jag ska flytta hit när jag blir tonåring!
3.
Jag har haft jätte kul när jag har sovit här, nästa gång ska jag ringa och fråga om jag får sova här 4 dagar.

Haha jag, heelt slut efter en natt! Det är ju såååå mycket överskottsenergi på den ungen så det är galet.

Ha en under bar dag, kommer mer inlägg under kvällen säkert. Ialla fall bild på hur jag ser ut ikväll:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar