Inköp??

Jag är fett sugen på att köpa xlash, någon som vet om den är bra eller inte? Hade vart oerhört skönt att kunna gå utan mascara någon gång då och då i sommar, med tanke på att man ska ha barn & grejer. Sedan tycker jag att det är mycket finare att inte ha massa kladd och vara naturlig, än att ha massa skit i ansiktet! Men tyvärr så har man inte den turen.





Är även väldigt sugen på att göra naglar, men jag vill ju börja göra naglar själv så får se om jag beställer hem lite saker så jag kan börja. Hade vart oerhört kul att prova, även att göra på sig själv om man har tråkigt någon dag.

Mina naglar till balen & studenten förra året.




Hahahaha, satt och pillade med Rickards Macbook innan och tog lite bilder!! Jag dööör vilka roliga effekter det fanns, Rickard sa att jag inte fick lägga upp några, men ska se om jag kan lura till mig bildernar på nått sätt. Det var det roligaste i dag faktiskt! Hahahaha tog en riktigt ful bild på Rickard, jag skrattade så jag grät! Skrattar bara jag tänker på det, hahahaha. Måste verkligen få tag på bilderna! 



2 kommentarer:

  1. Om någon i denna värld har turen att vars naturligt fin så är det väl verkligen du!

    SvaraRadera