Skön vecka!!

Denna veckan känns som om att den är underbar, jag gå in i v 30 imorgon och då känns det inte så långt kvar. Imorgon ska jag och min kärlek även på bio, skall se American Pie The reunion.
Den verkar vara jätte bra!

På torsdag har min kärlek bokat in en tid hos frissan så ska fixa håret på Glam & Shine i stan. Kan behövas efter ett år, haha, frågan är då vilken färg man ska färga ska man vara mörk eller ska man bli ljus nu till sommaren? Jag röstar för ljus, men Rickard vill att jag ska vara mörk, vad tycker ni?

I helgen ska vi till svärmor på påskmiddag på lördagen, sedan får vi se vad som händer och sker! Oerhört skön vecka känner jag! Är ju överlycklig för att jag ska till frissan, mitt hår är så OERHÖRT slitet!!



Blont???

Mörkt???

3 kommentarer:

  1. Gud va du e vacker

    SvaraRadera
  2. Uppdatera oftare:) Du är ju lätt den finaste man någonsin skådat, men tycker du ska färga det mörkt!

    SvaraRadera
  3. Du ser ut som en skådespelare, blandning mellan Stella maeve och Jana kramer fast snyggare!

    SvaraRadera