2012 världens undergång?

Sitter och kollar på Discovery channel, om 2012s undergång. Det är helt sjukt hur man lever i sin egna lilla bubbla! Jag har inte ens tänkt på vad som händer runt om i världen eller vad som kommer hända, och hur det egentligen påverkar vår jord och värld. Låter ju helt mongo, men är grymt fascinerad av detta. Blev det nu när jag såg programmet

Kommer världen gå under 21 december 2012 eller vad kommer hända? Jag blir helt nojjig typ. Jag vet ju inte vad folk har förutsett innan, men som inte hänt eller som har hänt så vet inte om man ska tro på mayafolket eller inte? De hade ju rätt i så mycket annat, som solförmörkelser mm.

Jaja, får väll kolla klart på dokumentären och se då hur jag kommer att resonera.

Haha ett DJUPT inlägg:P

1 kommentar:

  1. ah jag har också tänkt mycket på det. Man blir helt skadad av att se sånna program! Nja, jag tror att om/när jorden går under så kommer det ske sakta, inte allt på en enda dag. Tror att vi hade märkt av nu redan om jorden skulle gå under om 3 månader. Men man vet aldrig O.o

    SvaraRadera