New in

Har beställt skor och två tröjor i dag, kände att jag behövde nya kängor och några koftor nu till hösten. Får se om det är nått att ha, är ju inte alltid som man vill när man beställer på nätet. 




Idag så åkte vi till Mel, till hennes nya jobb på svingeln. Vi pratade lite och sedan slutade hon och vi åkte och hämtade hennes undrebara dotter, lillemans kusin, Nova. 
Efter vi har hämtat Nova åkte vi hem till dem och vi mös och lekte med Maxemilian och Nova. 
Helt underbar dag i dag, nu ska jag packa åt min käraste med tanke på att han åker till Thailand i morgon den grisen! Men så är det när man jobbar tydligen! 
Kommer sakna ihjäl mig, men GUUD vad gott det kommer att bli att få ha bilden för sig själv, har ju inte fått köra bil sen Rickard tog körkort typ.

Jaja, får väl fortsätta att packa så jag blir klar någon gång. 

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar