Staden, Bvc & Mys hemma

Idag skulle jag egentligen åka till kungälv och träffa min kära  vän Emma, men det blev lite sent skulle till Bvc vid tre och jag gick upp lite sent så kanske ska dit i morgon om hon orkar. Hon har nämligen opererat sig stackarn, hon är så söt hon ser ut som en hamster =)

Så istället åkte jag och lilleman buss in till staden, första gången som han åkte buss. Han låg och kollade och lyssnade halva resan sedan stendeckade han och sov till vi skulle till bvc. I staden så träffade vi Sandra & Kevin, vi åt lite gott och pratade massa. Hur mysigt som helst! Jag vet att när Maxemilian blir större kommer han och Kevin bli bästa vänner. Och så kommer Nova och Kevin vara kära så kommer alla umgås och vara bästisar =) Haha. Nu är det Sverige - Frankrike på tv och jag sitter vid datorn och kollar lite kläder.
Ny garderob? JA TACK!! 
Älsklingen på bussen

Så oerhört söt, mammas kärlek <3

 Sötaste, underbaraste Kevin

Fina kevin och hans underbara mamma Sandra och så lilla
Maxemilian

Killarna tog en powernap förut, trötta killar! 

Lilleman ligger och sover som vanligt, så jag får sysselsätta mig själv, Rickard kollar fotbollen och nu i halvlek ska han spela fifa, innan matchen nu på tv, var han på Ifk- Öis, han får aldrig nog av fotboll den där! 

Jaja, ska titta vidare på lite kläder nu så ha de göttan heej!!!

1 kommentar:

  1. Tack för de mysiga timmarna! Det var jätte kul att få se er nu igen :) och som jag sagt tidigare Maxemilian är jätte fin verkligen! <3

    SvaraRadera